måndag 3 november 2008

UTMANAD

Jag har blivit utmanad av Allt o inget med Jeanette och Rosenskäras diversehandel

Reglerna är enligt följande:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, alldagliga som knasiga. Utmana 7 stycken bloggare i slutet av inlägget och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


7 saker om mig:

* Älskar choklad

* När jag ska utföra något, så vill jag göra det ordentligt.

* Har varit på Nobelfesten.

* Sätter mig sällan själv i fokus.

* Tycker om att vistas i naturen.

* Har varit aktiv idrottare.

* Kan inte knäppa med fingrarna.

Jag utmanar:

Villa Hemmet
Inredningsgalen
Sand mellan tårna
Mer av allt
Fyra Årstider
Norrbacken
Sjöboden

9 kommentarer:

rosenskära sa...

Hej Maria - vad kul att du antog utmaningen. Alltid kul att få veta lite mer om bloggarna!

Såhär länkar du i inlägget: När du är inne och skriver Nytt inlägg och skriver namnet på en blogg, går du sedan tillbaka och markerar namnet på bloggen så att det blir mörkt (dra och klicka). Därefter klickar du på symbolen i listen ovanför som visar en liten jordglob. Där skriver du in http-adressen till den blogg du vill länka till. Klart!

Jag är också ny så jag vet att det kan vara klurigt i början!

Lycka till!

Lena

Anonym sa...

Kul och läsa om dig :) Jag är, precis som du, alldeles galen i choklad och jag trivs så och vistas i naturen.

kram!

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Kul att du antog utmaningen!

Visst e det klurigt ibland, som tur är så är min man duktig på datorer :)

Ha en härlig dag!

Jeanette

Sjöboden sa...

Tack för utmaningen, jag antar den!

kram Caroline

Vitudden sa...

Hejsan!

Halkade hit på ett bananskal, vilka vackra blomsterdeckorationer du gör :-)
Ha en trevlig kväll!

Ulrika

♥ Fyra årstider sa...

Tack för utmaningen, men jag avstår gärna.
Kram Lotta

Villa Hemma sa...

hejhej

tackar för utmaningen men står artigt över denna gången, hoppas det är ok :-D

Mitt olivträd trivs bra inne i värmen också, flyttade mest ut det för fotograferingen *avslöjad* :-D

- jenny

Lallis - liv och leverne sa...

Vad kul att läsa dina svar!:)
Ha en fin onsdag.
Kram Lallis

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Hej!
Förstagången jag kikar in på din blogg.
Vilket jätte fint hus ni har!
Hälsningar sanna