måndag 10 november 2008

Försmak av julen

Äntligen kan jag använda datorn igen! Elkabeln till datorn slutade att fungera. Idag var jag och köpte en ny. Tänk vad beroende man är av datorn. Tidigare tyckte jag inte om att sitta vid datorn, men när vi köpte en bärbar så började jag använda den nästan dagligen.

Vi har fått in varor i butiken. Två stora pallar från.......
Cult design. Gissa om jag har varit sugen på att packa upp dessa varor!!! Har inte haft möjlighet att öppna dem idag. Det har varit så mycket annat att göra på jobbet. Men imorgon tänker jag börja. Det ska bli rena julafton. Ni ska också få se en glimt av vad som finns i kartongerna i ett annat inlägg.

Nu ska jag kika runt hos er kära bloggare. Jag har nog missat mycket.
Ha en bra vecka! Kram

9 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH det är säkert den fina tjocka tomten eller något med grisarna på. Dom har jag sucktat efter länge. Men inga inköp iår, tyvärr, får kanske önska mig.

♥ Fyra årstider sa...

Jag jobbade i butik för ett par år sedan och det var toppen kul till jul.
Kram Lotta

Katta sa...

Å vilka vackra bollar du gjort av taggtråd i ett tidigare inlägg me like, Katta

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Vad spännande!!
Ja blit såå nyfiken!! :)
Jeanette

sand mellan tårna sa...

Åhhhh... behöver ni förstärkning i butiken??? jag hjälper er så gärna! Speciellt med de lådorna..... hihi.

Jag kikar in nästa vecka till dig, då skall jag till grannstaden.

Måste fråga igen.... visst ville du ha en tavla? grå stor stjärna, det har varit så mycket nu efter resan, men jag har just tagiot itu med de sista beställningarna.....

Jag gör gärna en till dig om du vill ha.... mörkgrå eller ljusgrå stjärna?

Kram Linda

Anonym sa...

Men vilken härlig boll av ståltråd, den gillar jag! Du gör så himla mycket fint så jag blir alldeles matt!
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Mina krukor får patina av att stå i källaren...de blir så fina då.
Kram Lotta

Vero sa...

Åh vad roligt. Cult har jag en del av hemma och tror inte jag skulle kunna få nog heller för den delen. Kollar ofta in deras blogg.

Bloggsurfade lite och hittade till dig. Önskar dig en trevlig helg!

Anonym sa...

Mamma du har fint på jobbet.