torsdag 13 augusti 2009

Trädgårdsmöbler



Hej på er! Nu är jag tillbaka..... Jag tog inte bara semester från jobbet, det blev från bloggen också. Jag har tagit en massa bilder under ledigheten och har en hel del att visa er. Det blir lite i taget. Börjar med att visa våra nya trädgårdsmöbler vi köpte för två veckor sedan.

Möblerna kommer från Jysk. Jag fick se dessa i deras reklamblad och de reade ut dessa med 70% rabatt. Jag åkte in samma dag och köpte två bord och åtta stolar. En grupp har vi på framsidan av huset och den andra på balkongen. Om vi blir många, så är det bara att göra långbord. Möblerna är gjorda av lövträ och heter Saga. De är även ihopfällbara. Väldigt praktiskt när man ska vinterförvara dem, då de inte tar så stor plats.



2 kommentarer:

Mjuka sa...

Åh så fint du har det!!! Du har mitt drömyrke.
kram Malin

Johanna sa...

När jag ser detaljerna på dina bilder minns jag sommrarna som jag tillbringade hos mormor när jag var barn.