tisdag 21 oktober 2008

Rostig taggtråd



Idag har jag varit ledig från jobbet och medan yngsta sonen sov middag, passade jag på att pyssla lite. I vintras hittade jag rostig taggtråd i skogen. Idag kom jag på vad jag skulle göra med den. Det blev en boll. De senaste åren har jag gjort mossbollar i olika storlekar och dekorerat med lite varstans. Varför inte kompletera med taggtråd? Tänk er taggtrådsbollar i olika storlekar. Man kan ju även hänga dem ute i trädgården eller låta murgröna slingra sig i den. Jag måste ut i skogen och hämta mer taggtråd, men man får vara lite försiktig, jägarna finns ju där.

4 kommentarer:

Norrbacken sa...

Tack för omtanken!
Fina bilder du har.
Om du inte redan bestämt dig för vilken krans ni ska ha så röstar jag för pilkransen. Båda är jättefina men fastnade lite mer för den....

Ha det gott!
Kram

Sjöboden sa...

Tack för din snälla kommentar :-)
Men vad häftiga bollar! Verkar dock lite farligt....

kram kram

♥ Fyra årstider sa...

Ville bara kika in och önska dig en skön helg.
Kram Lotta

sandyekman sa...

Superfina!!!!