lördag 25 oktober 2008

Höstinspiration


7 kommentarer:

Anonym sa...

Fina! Önskar man hade mera sånt hemma, men blir liksom inte av att man skaffar till sej själv. Keep up the good work though!

Kramar

Mer av allt sa...

Vilken fin boll av taggtråd du gjorde i förra inlägget. Rostig och härlig!! Jättefina höstarrangemang.

Ha en härlig söndag!

Anonym sa...

Åh så mycket fint du gör :)

Tack snälla för din kommentar hos mig, den gjorde mig glad :)

Fin blogg du har, kikar gärna in igen.

Ha det bra,
kram!

♥ Fyra årstider sa...

Vad mycket fint...men orange är inte min färg...fast jag gillar blommorna ändå.
Kram Lotta

No.15 sa...

Så fina bilder du visar!
Ha en bra vecka!

Jeanette Hornbeck sa...

Hej igen! detsamma, jättekul med fler floristkompisar ute i bloggosfären, svarar på dina frågor när jag har mer tid är på väg till en fest nu. Bara kul att du vill länka:-)
kramkram Jea

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Du gör så fina arrangemang!
Tänk om man hade en promille av din talang o känsla för blommor!!
Jag har en utmaning åt dig!
Kika in hos mig o se om du vill anta den! :)
Jeanette