måndag 25 maj 2009

Solstolar

Idag tyckte jag att det var läge att ta fram våra solstolar. Det har ju varit ett fantastiskt väder och det ser ut att fortsätta. Tyvärr hinner man inte sitta så många minuter och vila. 2-åringen har nämligen mycket spring i benen och då gäller det att hänga med innan det händer en olycka. Han kan ta sig upp på stora studsmattan själv. Tar sin sparkbil och ställer den nedanför, sen är det bara för han att klättra upp.

Jag fick övertala mannen när vi skulle köpa stolarna för två år sedan. Han tyckte att de var fula! Men han har ändrat sig nu. På vinter halvåret förvarar vi dem i relaxen. Inte så dumt att sätta sig där efter en bastu.

8 kommentarer:

Sabina sa...

Å jag älskar dessa stolar!!! Var har du köpt dom... men jag bor ju i Finland så jag borde leta här, men det är inte så lätt!

Jenny sa...

Hej! Hittade till din blogg idag!
Vilka vackra stolar! Har själv liknande som jag är väldigt nöjd med:)

Ha en bra söndag,
kram Jenny

Nettan sa...

Jamen titta, likadana! Javisst är de fina! Å är ju perfekt om man kan få användning för dem även vintertid!!
Kram Nettan

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Har det blivit nån bakluckeloppis? :)
Jag har inte kommit iväg på nån. Det är full rulle med alla skolgrejer o kalas o allt vad det är!
Hoppas allt är bra med dig!

Kram Jeanette

♥ Fyra årstider sa...

Men vad smart att ta in dem..vi har två som ska målas först..suck
Kram Lotta

sand mellan tårna sa...

De ser jättefina ut. Vart har du köpt dem? Jag har letat lite överallt, men alltid hittar jag något jag inte gillar på de jag ser live.....

Hoppas allt är bra med dig.

Kram Linda

Att ha det gott sa...

hittade just din blogg
Så fint ni har det

Ingmarie sa...

Du vet ju hur karlar är!!!!Underbara stolar,har likadana nästan.Min gubbe börjar gilla dom lite.....



Ha så gott på återhörande!