måndag 30 mars 2009

Välkommen hem till oss


Idag tänker jag visa er bilder från vår hall. Den är rymlig och det är jätteskönt. Det är ett rum som pappan och barnen brukar spela "gris" med ballong i. Då kanske ni förstår att det är rymligt här! Denna hall är till för våra gäster. Vi i familjen använder groventrén, när vi går ut och in i huset. "Våran" ingång är nästan lika stor som denna hall. Det är väldigt praktiskt.





Dörren som är öppen, går till vårat sovrum. Bakom den stängda dörren finns tvättstuga och groventré. Till höger ser ni en bit av trappräcket, som leder till nedervåningen. Den andra bilden visar en bit av köket, som är till vänster om ytterdörren.

Om det är något som jag skulle vilja byta ut i hallen så är det golvet och byrån i furu. Trägolv är något som jag önskar mig just här.

(Tack L för de vackra körsbärskvistarna. Nu ser du var jag har placerat dem)

9 kommentarer:

Sjöboden sa...

Vilken superhärlig hall ni har! Gillar massor :-)

Kram C

Nettan sa...

Men TACK för att du tittade in till mig !
Vilken härlig hall NI har =0)
Börjar fundera på om inte " panelen " ska bli grå nu ;0) & tapeten den va riktigt snygg.
Vad heter den ??

Nu satte du griller i mitt huvud !!
Måste kika vidare...
P.S Lägger dig på " bloggkoll "

Kram Nettan

No.15 sa...

Så fina bilder du visar...så himla fint ni har!
Ha en fin dag!/Marie

Kristin sa...

Å så fint och ljust hem ni har!!!! Blev så glad när jag såg den grå panelen i hallen, jag gillar ju grått och vi har en liknande färg på vår pärlspånt i hall/kök/veranda.

Tusen tack för de snälla orden om mina foton, blir så glad!!! :-)

Ha en bra weekend!

Tessie sa...

Vilken stor och fin hall :)
Håller med de andra om att panelen var jätte fin i grått.

Hallen ser väldigt välorgansierad ut... *drömmer* :)

Kram Torparfrun

himmel och hav sa...

Åhh, vilken gudomlig hall ni har! Precis vad jag önskar mig!
Jag och killarna kanske kan komma och hälsa på nån gång?

Kram Veronica

♥ Fyra årstider sa...

Gud vad fint du har.
Kram Lotta

Hem och Lycka sa...

Tack för besöket hos mig och rara ord! Vilket vackert hem du har.. Lägger till dig på bloggkoll så jag inte missar dina inlägg, har inte kvar nån lista på min blogg nämligen.

kram

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Vilken härlig hall!
Måste vara fantastiskt att ha en hall som kan vara fin o tom på geggiga stövlar. Perfekt med en grovingång.
Även om där med blir geggigt såklart. Men där kan du stänga dörren :)
Cyklade till Fullerö igår - tog 20 min. Helt ok! Passar perfekt efter allt påskgodis. Får cykla dit o köpa nåt ljus då o då *fniss*
Utebyggnaden är snart klar verkar det som !!
Ha en bra vecka!!

Kram Jeanette